HTML

Labirintus

"Ott állt az árny, kietlen tájon, ködös szellő hatolta bőrét. - Mi van ha örökre elvesztem?? - Kérdezte a gondolat. Rátalálhat e még arra amiről azt sem tudja micsoda még, hiánya mégis mindig kábítóan hat rá.. Vajon rá talál e még a Valóságra, amelyből ő nem kaphatott, szívhatja e be magába mások anyagi létét? Más anyagi létét? Vagy Holt Kincs marad örökre már, mit tenger sötét habja rejt?... A válasz, talán a sorok közt.. Láthatatlanul."

Friss topikok

Linkblog

8. Bonnie foszlányok

2008.12.12. 09:24 :: Labirintus

Anyu depressziója...

Mikor még kisebb voltam... De most vagyok a legkisebb!.. Mintha meg se születtem még volna.. Anyaméh..sötét..vak..bura..hangok..tompák..víz alatt lenni..elzárva..

Picinek lenni..

"Identitásunk a múltból építkezik.."

Hol vagy apu???

Önbüntetés. Kérdezitek miért teszem ezt magammal. Benyögök valami faszságot. Hogy feszültség, hogy büntetés. Próbálom elmagyarázni, hogy nem dühből, hogy nem szomoriból, hanem... Miért nehéz??? Dühös vagyok. De félek. Ennyi csak.. Vagyis.. Nemtudom. Hozzá szokhattatok volna már: " Nem tudom."

Ti azt mondjátok: "Mást!" "Mással!" Ti azt mondjátok adjam ki magamból, mondjam el, beszélj!! Ha mérges vagyok csapkodjak párnát, ha szomori vagyok, nézzek meg egy jó filmet!.. Mondjam el!! De nem értitek hogy nem vagyok szomorú???!

Szólj hozzá!

Címkék: depresszió apa identitás szomorú

A bejegyzés trackback címe:

https://labirintus.blog.hu/api/trackback/id/tr31818507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása