HTML

Labirintus

"Ott állt az árny, kietlen tájon, ködös szellő hatolta bőrét. - Mi van ha örökre elvesztem?? - Kérdezte a gondolat. Rátalálhat e még arra amiről azt sem tudja micsoda még, hiánya mégis mindig kábítóan hat rá.. Vajon rá talál e még a Valóságra, amelyből ő nem kaphatott, szívhatja e be magába mások anyagi létét? Más anyagi létét? Vagy Holt Kincs marad örökre már, mit tenger sötét habja rejt?... A válasz, talán a sorok közt.. Láthatatlanul."

Friss topikok

Linkblog

10. Amikor is, Bon##e összekuszált, és arról hogy egy gyönge kisgyermek félelmetes, brutális óriásokra (óriásra) vágyik..

2009.02.10. 14:21 :: Labirintus

Élesen karmolva öleli át a reszketős érzés..

Felszakítja a puha kis testet minden érintés

mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar mar marm amr mar mar mar mar mar mar mar mar mar

...

Sírtam. Szorosan öleltem magamhoz fél kézzel a puha macim. Másik kezem a képzeletbeli tiédhez húzodott.. Az a pici, gyermeki kéz.. Mert fáztam.. Minden húsomban itt akarlak tudni! Az a kéz befészkelte magát a tiédbe.. Lágyan dagasztottam mint egy macska, bíbelődtem, cirógattam az ujjaid.. Jó volt.. meleg.. finom.. Éreztem ahogy rátapadok az érzésre, teljes erőből szívódtam be.. Hozzád.

Mámorító, fátyolos vágy.. véres. Megfeszít: belegondolni: ha itt lennél..  Mosolyt csal, és könnyek simítását.. Megfeszít a félelem.. és a vágy..

és az, hogy tudom hogy csak te Vagy, senki más.

...

De mélyen belém mart valami fekete. Érezni a vérszagot, de nem attól síkít.. Eltörpül. Éles kések szelik darabokra meztelen testét-

...

A Hófehérke volt az. Másnap. Kéjes-gonosz vigyorral előránt egy gépfegyvert. és már nem is hallani mást: tratatatatatatatatatatatatatatatatata

BUMM megszűnt az univerzum. A kis törpegolyó az anyaméhben. Nem hallooooom!!

veres kis vékony szálak nyújtóznak a bőrhalmazon

Szólj hozzá!

Címkék: vágy fél simogatás hófehérke

A bejegyzés trackback címe:

https://labirintus.blog.hu/api/trackback/id/tr46934679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása